storyline
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

storyline

Welkom op Storyline. Op dit forum kun je je helemaal uitleven met je fantasie en creativiteit. Post verhalen, gedichten, tekeningen en nog veel meer. Doe mee aan wedstrijden, rollenspellen of maak ze zelf. Laat andere mensen je creatie's beoordelen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Lua=Daphne

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lua
Admin
Lua


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 21-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in Nederland ^^

Lua=Daphne Empty
BerichtOnderwerp: Lua=Daphne   Lua=Daphne Icon_minitimewo dec 02, 2009 5:04 pm

Nou euh... xD ik kwam tot de conclusie dat het tijd werd dat ik ook maar een voorstelverhaaltje moest gaan schrijven xD

Nouja ik ben dus Daphne, 14 jaar en zit in 3 vwo (wow inetesant -_-')
Op dit moment ben ik behoorlijk inspiloos vandaar dat er ook nog geen verhaal van mij op het forum staat =( Maar oke dat komt wel weer hoop ik xD
Ik woon ergens in de middel of nowhere en ga elke dag met de trein naar school (dat noem ik nou nog een interessant 0.0 xD)

Ik hou van: Mijn vrienden, verhalen schrijven, kletsen, hyper zijn, lezen, muziek luisteren, zingen en nog veel meer xD

Ben verslaafd aan: Sins kort Gosip Girl xD, muziek, wsen en op dit forum zitten sinds kort alweer xD en pepernoten xD

Ik haat: Lessen waarbij je zo ongeveer in slaap valt, vroeg opstaan, een treind die zo vol zit dat er bijna niemand meer bijpast en het fukking benauwd is (en je heel toevalig naast iemand staan waar de rooklucht in zijn kleren hangt xD

NOuja dit was een zeer neutelloos verhaaltje en ik denk niet dat je er veel wijzer van geworden bent xD

X Daph
Terug naar boven Ga naar beneden
https://storyline.actieforum.com
Tahnee

Tahnee


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 01-12-09

Lua=Daphne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lua=Daphne   Lua=Daphne Icon_minitimewo dec 02, 2009 7:26 pm

Aloaa Daph. ^^

Welkom op je eigen forum. x'D O hell. (:
Hm, vraagjes voor degenen die je niet 'kennen'.

1: Welke haarkleur heb je?
2: Wat is je schoenmaat?
3: Wat is je favo gerecht?
4: Wat vind je het lelijkste aan jezelf?
5: En waar haal jij inspiratie vandaan?

Deze zijn niet serieus bedoelt, behalve de laatste. ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Lua
Admin
Lua


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 21-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in Nederland ^^

Lua=Daphne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lua=Daphne   Lua=Daphne Icon_minitimewo dec 02, 2009 9:34 pm

1. Donker blond/blond xD
2. 37
3. Macaroni xD
4. vreemde vraag en ik denk dat je het antwoord wel weet maar ga het hier niet neer zetten
5. Van euh... muziek, dingen die ik om me heen zie gebeuren, films en van alles en nog wat Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://storyline.actieforum.com
Tahnee

Tahnee


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 01-12-09

Lua=Daphne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lua=Daphne   Lua=Daphne Icon_minitimewo dec 02, 2009 9:50 pm

Niet serieus zei ik toch? Maar toch leuk dat je antwoord. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lua=Daphne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lua=Daphne   Lua=Daphne Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lua=Daphne
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
storyline :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: