storyline
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

storyline

Welkom op Storyline. Op dit forum kun je je helemaal uitleven met je fantasie en creativiteit. Post verhalen, gedichten, tekeningen en nog veel meer. Doe mee aan wedstrijden, rollenspellen of maak ze zelf. Laat andere mensen je creatie's beoordelen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Firefly = Heike

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Firefly

Firefly


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 04-12-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een koekjes pak natuurlijk n_____n

Firefly = Heike Empty
BerichtOnderwerp: Firefly = Heike   Firefly = Heike Icon_minitimevr dec 04, 2009 6:40 pm

Hoi n___n

Ik ben Heike, een moderator van 14 jaar oud (dat betekend niet dat ik een robot ben).
Ik zit op 3 vwo, unt bij Daphne en Wouter in de klas ^.^


Likes
Wouter, Vriendinnen, Mode, Chillen, Muziek, Lezen, Twilight Saga, Films, Tekenen, Ontwerpen, Mijn notitieboekje, Gossip Girl, Filmpjes, Nagellak, Wizards of Waverly Place, Phinias & Ferb, Schoenen, Disney, Shoppen, De kapper, Smileys. (Waarschijnlijk nog veel meer, maar daar kom ik op het moment even niet op) Zoals gewoonlijk).

Music
Paramore, the Fray, Owl City, Cute Is What We Aim For, Duffy, Ke$ha, Pixie Lott, Boys Like Girls, 3OH!3, Demi Lovato, Hey Monday, Miley Cyrus, Selena Gomez, The All American Rejects, Beyoncé, Sugababes, Kelly Clarkson, Avril Lavigne, Ashley Tisdale, There For Tomorrow, Pink, Esmee Denters, Muse, The Veronica's, All Time Low, Aly & Aj, Three Days Grace. (Ook dit is waarschijnlijk meer, maar ik heb niet zo'n zin om op m'n iPod te kijken XDD)


Ik denk dat dit het ongeveer was? Zo niet vraag maar in een comment ofzo n___n
Trouwens, sorry Caeden voor de onduidelijke comment op het "Wouter=Wouter"-topic x'D
Hopelijk is 't nu duidelijk ;P

XOXO Heike
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Firefly = Heike
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
storyline :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: