storyline
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

storyline

Welkom op Storyline. Op dit forum kun je je helemaal uitleven met je fantasie en creativiteit. Post verhalen, gedichten, tekeningen en nog veel meer. Doe mee aan wedstrijden, rollenspellen of maak ze zelf. Laat andere mensen je creatie's beoordelen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Vragen over het forum

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Lua
Admin
Lua


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 21-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in Nederland ^^

Vragen over het forum Empty
BerichtOnderwerp: Vragen over het forum   Vragen over het forum Icon_minitimezo nov 29, 2009 9:10 pm

Vragen kun je hier stellen, ze worden zo snel mogenlijk beantwoord xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://storyline.actieforum.com
Rayna

Rayna


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 29-11-09

Vragen over het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over het forum   Vragen over het forum Icon_minitimema nov 30, 2009 5:39 pm

Ik had een vraag,
Ik heb een verhaal geschreven, wat voor een gedeelte fantasy en voor een gedeelte real is.
Aangezien het zich in deze tijd afspeelt, maar de hoofdpersoon wel geesten kan zien.
Waar moet ik het dan bij zetten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lua
Admin
Lua


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 21-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in Nederland ^^

Vragen over het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over het forum   Vragen over het forum Icon_minitimema nov 30, 2009 6:03 pm

Zet het maar bij fantasie, al denk ik dat er wel mensen geloven in geest ik zelf geloof er namelijk ook wel een beetje in xD
Het is inderdaad wat lastiger maar wanneer er mytische wezens of bijzonderen krachten in je verhaal voorkomoen denk ik dat je het beter bij fantasie kunt zetten Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://storyline.actieforum.com
Caeden
Moderator
Caeden


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 29-11-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Naast het kippenhok

Vragen over het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over het forum   Vragen over het forum Icon_minitimewo dec 16, 2009 6:10 pm

Tsja, niet echt een vraag maar eerder een opmerking, maar ik wist niet goed waar ik het het beste kon plaatsen. Het gaat over het plaatje dat je de hele tijd bovenaan de pagina ziet, daar staat de tekst 'You can deside what is hapening'. Moet dit dan geen 'You can deside what happens' zijn? Happening moet sowieso met dubbel p Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wolfstory.clicboard.com
Lua
Admin
Lua


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 21-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in Nederland ^^

Vragen over het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over het forum   Vragen over het forum Icon_minitimewo dec 16, 2009 9:12 pm

hihi tipisch xDik zal het binnenkort veranderen denk als ik op de andere pc zit want deze loopt snel vast met picnik..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://storyline.actieforum.com
Shane




Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 09-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Eerbeek

Vragen over het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over het forum   Vragen over het forum Icon_minitimewo maa 17, 2010 7:33 pm

Caeden schreef:
Tsja, niet echt een vraag maar eerder een opmerking, maar ik wist niet goed waar ik het het beste kon plaatsen. Het gaat over het plaatje dat je de hele tijd bovenaan de pagina ziet, daar staat de tekst 'You can deside what is hapening'. Moet dit dan geen 'You can deside what happens' zijn? Happening moet sowieso met dubbel p Wink


lol, het gaat nog verder, het is 'You can decide what's happening/ what happens'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vragen over het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen over het forum   Vragen over het forum Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vragen over het forum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
storyline :: Algemeen :: Informatie-
Ga naar: