storyline
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

storyline

Welkom op Storyline. Op dit forum kun je je helemaal uitleven met je fantasie en creativiteit. Post verhalen, gedichten, tekeningen en nog veel meer. Doe mee aan wedstrijden, rollenspellen of maak ze zelf. Laat andere mensen je creatie's beoordelen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Caeden = Marit

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Caeden
Moderator
Caeden


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 29-11-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Naast het kippenhok

Caeden = Marit Empty
BerichtOnderwerp: Caeden = Marit   Caeden = Marit Icon_minitimedi dec 01, 2009 5:53 pm

Nou, ik ben Marit, dertien jaartjes oud, over drie maanden eindelijk jarig Wink Ik zit in de derde klas op een onbekende school in een onbekende plaats waar ik overigens níet woon, ik woon in een dom dorpje dat waarschijnlijk wel eens in jullie krant heeft gestaan als meest mislukte plaats van Europa.
Hoe ik hier ben gekomen... Hm, ik ken Lua, de admin hier, al redelijk lang via een ander forum, dat helaas gesloten werd, en ik ben haar toevallig tegengekomen op WolfStory, waar ik weer kwam door een andere vriendin van datzelfde forum (a'). Hm, op WS zijn mijn meest gebruikte accounts tegenwoordig Adain, Ceyla en ik probeer Semwyshe weer op gang te krijgen.
Mijn gezinsindeling bestaat uit: een vader en een moeder (verassend!) een oudere zus en een oudere broer, een bejaarde, dikke kat, drie bejaarde kippen die geen eieren leggen en twee gehyperde ratten die de kooi zelf openen als ze eten willen. Mijn hobby's zijn hele dagen msn'n en fora bezoeken, lezen en vooral: schrijven.
Uhm... Nog meer? Hm, dat ik de gevreesde moderator ben die iedereen bant die zich hier niet aan de regels houdt (a') Nou ja, zodra ik doorheb hoe dit forum helemaal werkt xD
Marr
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wolfstory.clicboard.com
 
Caeden = Marit
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
storyline :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: