storyline
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

storyline

Welkom op Storyline. Op dit forum kun je je helemaal uitleven met je fantasie en creativiteit. Post verhalen, gedichten, tekeningen en nog veel meer. Doe mee aan wedstrijden, rollenspellen of maak ze zelf. Laat andere mensen je creatie's beoordelen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Achilles = Cedric the Giant

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 15-12-09

Achilles = Cedric the Giant Empty
BerichtOnderwerp: Achilles = Cedric the Giant   Achilles = Cedric the Giant Icon_minitimewo dec 16, 2009 9:54 pm

Ja hallo,

ik ben Cedric, ik speel op WS Achilles, Fenrir, vrijwel bekende personages.
Ik heb een grote aanleg op schrijfgebied, ik ben voor alle duidelijkheid niet ijdel.
Verder ik ben viertien, toch bijna. (25 jan)
Ik ben van het mannelijke geslacht, explayer, blond (niet dom)
Ook ben ik, zoals jullie zien in de titel, gigantisch groot voor mijn nog steeds dertienjarige leeftijd.
Namelijk 1 meter 85. Hobbies? Die zijn: GEEN VOETBAL (rotsport), Fietsen, Vrienden, Vriendinnen, Kattenkwaad en vooral Feesten like beasts.
Op het taalgebied ben ik Nederlandstalig maar ik spreek beter Frans dan Engels.
Ik kom uit België, Vlaanderen meer bepaald Antwerpse provincie bij Mechelen.
Mijn studierichting? 5 uur Latijn(per week)

Greetz, C.

Ps.: Liggen uw vuilniszakken plots in uw vijver, weet dan dat ik niet insta voor uw problemen en wel voor mijn plezier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lua
Admin
Lua


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 21-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in Nederland ^^

Achilles = Cedric the Giant Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achilles = Cedric the Giant   Achilles = Cedric the Giant Icon_minitimewo dec 16, 2009 10:21 pm

Welkom op storyline ^^
Ik zag dat je al een verhaal had gepost, ik ben het nog niet aan het lezen maar het lukt me niet goed om een lange lap tekst op de pc te lezen vandaar dat ik de meeste verhalen hier niet in een keer lees... xD
Veel plezier ^^ bedoel je trouwens dat je bijna 14 bent of bijna 15 xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://storyline.actieforum.com
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 15-12-09

Achilles = Cedric the Giant Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achilles = Cedric the Giant   Achilles = Cedric the Giant Icon_minitimewo dec 16, 2009 10:24 pm

Bijna veertien, overigens ben ik heel geïnteresseerd in taalvakken (ja ook Nederlands) en geschiedenis. Ze zijn een gigantische bron van informatie & inspiratie voor mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lua
Admin
Lua


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 21-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in Nederland ^^

Achilles = Cedric the Giant Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achilles = Cedric the Giant   Achilles = Cedric the Giant Icon_minitimewo dec 16, 2009 10:33 pm

Ik had al gemerkt dat je wat met Nederlands had xD, zelf ben ik vreselijk slecht in talen en maak in een tekst vaak vele spellingsfouten xD
Geschiedenis is inderdaad een goede inspiratie bron xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://storyline.actieforum.com
Caeden
Moderator
Caeden


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 29-11-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Naast het kippenhok

Achilles = Cedric the Giant Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achilles = Cedric the Giant   Achilles = Cedric the Giant Icon_minitimedo dec 17, 2009 6:27 pm

Hey, welkom hier! (Hm, hoezo onorginaliteit? Ik moet toch iets nieuws bedenken... (a'))
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wolfstory.clicboard.com
Gesponsorde inhoud





Achilles = Cedric the Giant Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achilles = Cedric the Giant   Achilles = Cedric the Giant Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Achilles = Cedric the Giant
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
storyline :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: