storyline
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

storyline

Welkom op Storyline. Op dit forum kun je je helemaal uitleven met je fantasie en creativiteit. Post verhalen, gedichten, tekeningen en nog veel meer. Doe mee aan wedstrijden, rollenspellen of maak ze zelf. Laat andere mensen je creatie's beoordelen.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Verhalen wedstrijd ^^

Ga naar beneden 
+2
Evol
Lua
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Lua
Admin
Lua


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 21-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in Nederland ^^

Verhalen wedstrijd ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Verhalen wedstrijd ^^   Verhalen wedstrijd ^^ Icon_minitimema nov 30, 2009 4:32 pm

Dames unt heren, welkom bij de allereerste verhalen wedstrijd op Storyline.
De wedstrijd bestaat uit 5 rondes, per ronde vallen er twee mensen af behalfe in de finale.
Er kunnen in totaal 10 mensen mee doen, het verhaal van de eerste ronden mag je posten zodra ik je in de lijst heb gezet. De cijfers krijg je pas wanneer alle verhalen binnen zijn, of na een bepaalde datum. Ben je te laat zonder voor de inleverdatum te hebben gemeld dat dit je niet uitkomt dan val je af. Je word beordeeld op verschillende punten deze zijn:

-Orginaliteit
-Inlevingsvermogen (dus kan de lezers meeleven met de hoofdpersoon)
-Hoe is de opdracht uit gevoert
-Schrijfwijze (dus geen en toen en toen en toen verhalen)
{Er word niet gecontroleert op spellings en gramatica fouten}

Je krijgt dus in totaal 4 cijfers waar uitendelijk 1 eindcijfer uitkomt, de gene met de laagste cijfers vallen af. Het is verboden, verhalen van internet te halen, uit boeken of tijdschriften of waar je het ook vandaan kunt halen. Het moet dus echt zelf geschreven zijn.

Ronde 1:

Schrijf een fantasie verhaal, het mag zich in deze tijd of in het verleden afspelen. Verhalen uit het verleden zijn meestal fantasie er hoeven dus niet altijd mytische wezens in voortekomen in verhalen van deze tijd moet er wel iets wat niet kan in voorkomen. Aangezien dit de eerste ronde is worden er geen verdere ijsen gesteld.



Ronde 2:

Schrijf een droevig verhaal, zorg ervoor dat de gene die het verhaal leest echt meeleeft met de hoofdpersoon. Er word slechts een ijs gesteld en dit is dat de hoofdpersoon dood gaat aan het einde. Dit hoeft overgens niet het einde te zijn, het mag ook in het begin zijn maar je blijft wel vanuit deze persoon schrijven, dus niet vanuit vrienden of familie.


Ronde 3:

Schrijf een verhaal bij een lied, maar let niet op de tekst dus niet bijvoorbeeld dat je bij apologize over dat het te laat is om je te verontschuldigen en dat de hoofdpersoon zich zelf uiteindelijk op hangt. Nee schrijf een verhaal bij het gevoel dat je bij het liedje krijgt, vind jij dat de muziek middeleeuws klinkt dan schrijf je een verhaal dat zich afspeelt in de middeleeuwen. Klinkt het droevig of krijg jij er een droevig gevoel bij dan schrijf je een droevig verhaal. Zet de link van het liedje bovenaan je verhaal.


Ronde 4:

Schrijf een verhaal dat begint met de zin:
Haar ogen schoten vuur, haar handen waren tot vuisten gebald een traan gleed over haar wang.
Schrijf dus vanaf hier verder wat er voor gebeurd is mag je zelf bepalen maar dit zet je er niet voor. Zorg wel dat het later duidelijk word.

Finale!!

Dit blijft lekker nog even geheim Razz



Deelnemers

1. Tahnee
2. Caeden
3. Rayna
4. Achilles
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Laatst aangepast door Lua op wo dec 16, 2009 10:41 pm; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://storyline.actieforum.com
Evol

Evol


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 01-12-09

Verhalen wedstrijd ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhalen wedstrijd ^^   Verhalen wedstrijd ^^ Icon_minitimedi dec 01, 2009 5:39 pm

Zijn er limieten qua tekst? Of mag het zolang(zou ik niet doen) als mensen willen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lua
Admin
Lua


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 21-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in Nederland ^^

Verhalen wedstrijd ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhalen wedstrijd ^^   Verhalen wedstrijd ^^ Icon_minitimedi dec 01, 2009 5:46 pm

Ja er zijn limiten qua tekst en ook een minimem want verhalen moeten ook niet te kort zijn. Deze zal ik per verhaal geven maar dankje dat je mer erop wees Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://storyline.actieforum.com
Rayna

Rayna


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 29-11-09

Verhalen wedstrijd ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhalen wedstrijd ^^   Verhalen wedstrijd ^^ Icon_minitimedi dec 01, 2009 7:29 pm

En wat is het limiet bij de eerste?
Aangezien ik al aardig op weg ben xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lua
Admin
Lua


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 21-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in Nederland ^^

Verhalen wedstrijd ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhalen wedstrijd ^^   Verhalen wedstrijd ^^ Icon_minitimedi dec 01, 2009 7:47 pm

pff... doe maar 2 en half a4tje ofzo xD
ik weet zelf hoe moeilijk het is om een preciees limit aan te houden xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://storyline.actieforum.com
Tahnee

Tahnee


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 01-12-09

Verhalen wedstrijd ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhalen wedstrijd ^^   Verhalen wedstrijd ^^ Icon_minitimedi dec 01, 2009 9:49 pm

Ik doe mee! ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Caeden
Moderator
Caeden


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 29-11-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Naast het kippenhok

Verhalen wedstrijd ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhalen wedstrijd ^^   Verhalen wedstrijd ^^ Icon_minitimewo dec 02, 2009 9:14 pm

Ik zou ook maar al te graag mee willen doen Wink *Gaat in de rij staan en vult het formulier in*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wolfstory.clicboard.com
Tahnee

Tahnee


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 01-12-09

Verhalen wedstrijd ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhalen wedstrijd ^^   Verhalen wedstrijd ^^ Icon_minitimewo dec 02, 2009 11:05 pm

Mijn verhaal. (aa)

De Boodschappers

De vogel vloog hoog en vrij, en Morgana keek hem lang na met haar ogen. Hij was slechts een stip toen ze haar ogen weer op de grond richtte. Ze trappelde ongeduldig met haar voeten in het groene gras, puur uit verveling. Ze vroeg zich af wanneer Thamlin kwam. Hij had er al lang moeten zijn, en Morgana kon wel een paar redenen bedenken waarom dat niet zo was. Hij was overvallen door de Wolven, bijvoorbeeld. De mensen hadden zich verveeld en hem levend gevild. Een groep wilde hyena’s had honger gehad...
Morgana zuchtte. Kwam er dan nooit een eind aan de kinderachtige strijd om het meeste land, de meeste macht? Schijnbaar niet. Na één lange Era waren ze nog steeds niet tot bezinning gekomen. De Wolven en mensen ruziëden maar verder, moordden elkaar uit alsof ze gras vertrappelden en probeerden elkaar het meeste leed te bezorgen. Thamlin zou haar helpen dat ongedaan te maken. Als dat ooit mogelijk was...
Ze tuurde nog een keer in de verte. Zag ze daar niets? Ja, dat was duidelijk. Alvorens Morgana durfde hopen dat het Thamlin was, moest ze een rode schittering zien. Dat was het afgesproken teken, en als dat niet te zien was, was het Thamlin niet.
Er flikkerde iets. Rood. Het was Thamlin. Een glimlach kwam rond Morgana’s lippen. Het was hem gelukt. Hij leefde nog en ze zouden de vrede brengen. Ze durfde niet te zwaaien, want de aandacht trekken was gevaarlijk. Ze was jong en kwetsbaar. Ze was alleen. De Onbewoonde Woestijn was een gevaarlijke plek.
Morgana bevond zich op de enige bekende vruchtbare plek in de reusachtige woestijn. Reizigers waren gek als ze Minux links lieten liggen. Minux was een kleine, groene heuvel, begroeid met gras. Er stroomde een beekje, dat uitvloeide in een meer en er groeiden kokosbomen, citrusbomen en je kon vogels schieten. Het was de droom voor elke reiziger, want het lag perfect gelegen, net op de plek wanneer je door je voedselvoorraad heen was. Dat deed het altijd; of je nu eten voor een week of eten voor twee maand mee had.
Thamlin vorderde snel, ondanks het mulle zand. Hij was nu herkenbaar en Morgana zwaaide voorzichtig. Thamlin zag het niet, hij reed verder zonder opkijken. Morgana sloot haar ogen en voelde zich gelukkig. Een vreedzame wereld in het vooruitzicht – wie droomde er niet van? Zij in elk geval wel. Ze stelde zich voor hoe ze gewoon in de Wouden kon wandelen, zonder zich te hoeven afvragen in welk gebied ze liep. Of ze geen gevaar liep. Ze zou gewoon wandelen en denken, genieten van het leven. Ja, zo zou het zijn. Maar dan moesten Thamlin en zij eerst een paar zaken afhandelen. Daarna konden de anderen het werk doen.
‘Hallo, schone vrouwe,’ zei een licht spottende stem achter haar.
Ze glimlachte en draaide zich om. ‘Je bent laat.’
‘Een reiziger als ik kom en ga wanneer ik dat wil. Ik ben nooit te laat.’
‘Deze keer wel. Hallo, Thamlin, het is fijn je te zien.’ Ze omhelsden elkaar. Lange tijd hadden ze zonder elkaar gemoeten, want Thamlin stond in dienst van de mensenkoning. Hij was een spion, en als dat ooit ontdekt werd, zou zijn kop rollen.
Niemand was Morgana’s heerser. ‘Dat ben ik zelf,’ luidde haar antwoord als iemand vroeg wie haar heerser was. Ze leefde aan de Waterval van Chlinn, en daar was ze gelukkig. Morgana was geboren als waternimf. ‘Ingsgelijks, Morgana.’
‘Insgelijks? Wat is dat nu weer? Kom hier.’ Ze omhelsden elkaar weer. Toen lieten ze los en bestudeerden elkaar op armlengte.
‘Je bent geen haar veranderd,’ zei Thamlin bedachtzaam.
‘Jij wel,’ zuchtte Morgana, maar ze lachtte. ‘Word je het nooit beu om naar me te kijken?’
‘Nee, nooit.’ Hij keek haar grijnzend aan. ‘Maar zullen we nu eens doen wat we moeten doen?’
‘Ja, dat lijkt me een goed idee.’ Ze ging zitten in het zachte gras, en keek Thamlin vragend aan. Die ging ook zitten en haalde drie perkamenten tevoorschijn. Hij verspreidde ze in een halve cirkel tussen hen in. ‘Eén voor Nikki, het mensenmeisje. Eén voor Sem, de wolvenjongen. En één voor degene die bezocht word door de wind.’ Waarop hij het laatste perkament de lucht ingooide. Het vloog weg, mee met de wind.
‘Nog twee,’ zei Morgana totaal overbodig. ‘Dan is het aan mij.’
Ze sloot geconcentreerd haar ogen en begon toen te spreken, mompelend maar toch duidelijk. Een klank die alleen waternimfen konden voortbrengen. Daarom was ze ook zo belangrijk.

‘O, wezens van de zon en maan.
Aanhoor mij, Morgana.
Vertoon u, Janor, Lana.
Luister naar uw meesteres.
Voer uit wat ik u zeg.’

Het duurde even, maar toen werd het zwart. Pikzwart. Het enige wat er nog was waren Thamlin en Morgana. Met tussenin hen de perkamenten, gloeiend alsof ze in brand stonden. Toen verschenen er twee lichtstralen, een blauwe en een rode. Een luide sis weerklonk, een vlam verscheen, en toen waren de stralen draken. Ze cirkelden om Morgana en Thamlin heen, steeds sneller tot ze in elkaar oversmolten, terwijl de man en de nimf rustig bleven zitten. Het zwart vervaagde naar donkergrijs, toen naar lichtgrijs, nog lichter grijs en wit. Een verblindend licht en toen was Minux weer zichtbaar. Alles was zoals voorheen, behalve dat er nu een blauwe en een rode draak lagen uitgestrekt. Rustig. Het leek of ze sliepen. Maar Morgana en Thamlin wisten dat dat niet zo was. ‘Wat wenst u, Morgana, machtige Nimf van de Waters?’ klonk de rustige, hese stem van Lana, de draak van de Maan. Ze bewoog haar blauwe kop nieuwsgierig.
‘Waarom werden wij gestoord in onze slaap?’ bromde Janor vurig. De rode draak was de draak van de Zon.
‘Wij hebben twee perkamenten, Thamlin en ik, draken,’ zei Morgana. ‘Lana, breng dit naar Nikki, het mensenmeisje. Janor, breng dit naar Sem, de wolvenjongen. Blijf onzichtbaar, leg het perkament ergens waar alleen zij hem kunnen vinden. Doe het goed. Ga nu!’ Meteen sloegen de draken hun vleugels uit, met het perkament in hun bek. Een wind trok over Minux, en Thamlin en Morgana moesten gaan liggen. Toen ze weer opkeken, waren de draken slechts stipjes in de lucht.
Net als de vogel, dacht Morgana.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rayna

Rayna


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 29-11-09

Verhalen wedstrijd ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhalen wedstrijd ^^   Verhalen wedstrijd ^^ Icon_minitimedo dec 03, 2009 11:34 am

Ik wil ook mee doen, ik ben al druk bezig ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Lua
Admin
Lua


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 21-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in Nederland ^^

Verhalen wedstrijd ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhalen wedstrijd ^^   Verhalen wedstrijd ^^ Icon_minitimedo dec 03, 2009 5:32 pm

Mooi verhaal Liz ^^
In het begin is het wat onduidelijk maar naarmate het verhaal vorderd word het duidelijker.
Al met al super verhaal xD, je cijfer krijg je pas over een tijdje xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://storyline.actieforum.com
Caeden
Moderator
Caeden


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 29-11-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Naast het kippenhok

Verhalen wedstrijd ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhalen wedstrijd ^^   Verhalen wedstrijd ^^ Icon_minitimevr dec 04, 2009 6:10 pm

Ik smeek je (a')... zou het verhaal iets (lees: ongeveer een halve bladzijde meer) mogen worden? Anders is mijn verhaal nogal onduidelijk Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wolfstory.clicboard.com
Lua
Admin
Lua


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 21-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in Nederland ^^

Verhalen wedstrijd ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhalen wedstrijd ^^   Verhalen wedstrijd ^^ Icon_minitimevr dec 04, 2009 10:02 pm

Okey Mar ik geef je hierbij toestemming xD
Het mag best lang als ik straks maar geen 5 paginas lange verhalen krijg xD
Dit geld dus ook voor de andere deelnemers xD
Suc6 Everybody ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://storyline.actieforum.com
Caeden
Moderator
Caeden


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 29-11-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Naast het kippenhok

Verhalen wedstrijd ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhalen wedstrijd ^^   Verhalen wedstrijd ^^ Icon_minitimeza dec 05, 2009 8:34 pm

Oké, hier is hij dan, mijn verhaal Wink Op de kop af vier pagina's, geen vijf (a') Dus mij valt niets te verwijten. Als je toch vindt dat hij korter moet, zeg het dan maar, dan pas ik het nog wel wat aan.
Oh ja, Liz, je weet wat ik van je verhaal vind Wink En anders zeg ik het nog een keer: Geweldig. Wink Net zoals verraden, wat jij ook zegt xD.

Geurende emoties
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wolfstory.clicboard.com
Rayna

Rayna


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 29-11-09

Verhalen wedstrijd ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhalen wedstrijd ^^   Verhalen wedstrijd ^^ Icon_minitimeza dec 05, 2009 9:17 pm

Ik heb geen idee hoe lang mijn verhaal is,
maar goed. Het is nogal een pruts werkje, maar ik had niet veel tijd+inspiratie.

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Caeden
Moderator
Caeden


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 29-11-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Naast het kippenhok

Verhalen wedstrijd ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhalen wedstrijd ^^   Verhalen wedstrijd ^^ Icon_minitimeza dec 05, 2009 10:25 pm

Mooi verhaal! Vooral dat einde... Ik las het te vroeg, die laatste zin -_-' Maar alsnog, I like your story.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wolfstory.clicboard.com
Tahnee

Tahnee


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 01-12-09

Verhalen wedstrijd ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhalen wedstrijd ^^   Verhalen wedstrijd ^^ Icon_minitimeza dec 05, 2009 10:37 pm

Ik las het ook te vroeg. xD
Ik vind allebei de verhalen errug mooi. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Rayna

Rayna


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 29-11-09

Verhalen wedstrijd ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhalen wedstrijd ^^   Verhalen wedstrijd ^^ Icon_minitimezo dec 06, 2009 12:13 am

Ik moest er toch een einde aan breien, anders werd het te lang xD
Maar bedankt ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Lua
Admin
Lua


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 21-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in Nederland ^^

Verhalen wedstrijd ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhalen wedstrijd ^^   Verhalen wedstrijd ^^ Icon_minitimezo dec 06, 2009 4:13 pm

Wow twee hele mooie verhalen 0.0

Mar: Echt super mooi hoe je al die gevoelens beschrijft, ik kon het echt voor me zien echt geweldig ^^

Rayna: Heel er mooi verhaal, het gaat behoorlijk snel maar toch schets je een duidelijk beeld van de omgeving. Ik vind het een mooi en orgineel verhaal ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://storyline.actieforum.com
Rayna

Rayna


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 29-11-09

Verhalen wedstrijd ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhalen wedstrijd ^^   Verhalen wedstrijd ^^ Icon_minitimezo dec 06, 2009 8:54 pm

Dank je.
Ik heb er precies twee dagen over gedaan, alles bij elkaar xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 15-12-09

Verhalen wedstrijd ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhalen wedstrijd ^^   Verhalen wedstrijd ^^ Icon_minitimewo dec 16, 2009 10:07 pm

Is het nog mogelijk in te schrijven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lua
Admin
Lua


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 21-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in Nederland ^^

Verhalen wedstrijd ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhalen wedstrijd ^^   Verhalen wedstrijd ^^ Icon_minitimewo dec 16, 2009 10:32 pm

Ja ^^ er doen pas drie mensen mee en ik wil pas echt beginnen als er meer mensen mee doen. Je kunt al wel je verhaal in sturen ik beordeel het ook al maar geef nog geen cijfers xD
Wil je mee doen??
Terug naar boven Ga naar beneden
https://storyline.actieforum.com
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 15-12-09

Verhalen wedstrijd ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhalen wedstrijd ^^   Verhalen wedstrijd ^^ Icon_minitimewo dec 16, 2009 10:37 pm

Akkoord, maar aan welke ronde zijn we nu bezig?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lua
Admin
Lua


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 21-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : ergens in Nederland ^^

Verhalen wedstrijd ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhalen wedstrijd ^^   Verhalen wedstrijd ^^ Icon_minitimewo dec 16, 2009 10:39 pm

de eerste ^^ je mag maximaal 3 a4tjes dacht ik maar lees anders maar even terug het staat wel ergens Wink
veel suc6
Terug naar boven Ga naar beneden
https://storyline.actieforum.com
Achilles

Achilles


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 15-12-09

Verhalen wedstrijd ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhalen wedstrijd ^^   Verhalen wedstrijd ^^ Icon_minitimewo dec 16, 2009 10:43 pm

Bedankt, overigens over wat voor tekst gaat het hier?
Gaat het over een lange fantasierijke romance?
Of gaat het over een kort maar kracht frescofragment?
Terug naar boven Ga naar beneden
Caeden
Moderator
Caeden


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 29-11-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Naast het kippenhok

Verhalen wedstrijd ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhalen wedstrijd ^^   Verhalen wedstrijd ^^ Icon_minitimedo dec 17, 2009 9:06 am

Fantasie... Als je het mij vraagt, is het alles wat je bedenkt dat niet 'echt' kan zijn. Of dat het in elk geval niet bewezen is door wetenschap of iets dergelijks.
Aldus Vandale:

 fan·ta·sie de; v -sieën 1 (psych) het vermogen om met behulp van aanwezige voorstellingen nieuwe te vormen

Btw, mijn verhaal is vier pagina's (a')
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wolfstory.clicboard.com
Gesponsorde inhoud





Verhalen wedstrijd ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhalen wedstrijd ^^   Verhalen wedstrijd ^^ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verhalen wedstrijd ^^
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Caedens verhalen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
storyline :: Wedstrijden :: Verhalen-
Ga naar: